Åter till storstaden

Jag är om en timme på väg hem till storstaden igen efter en välbehövlig vila hemhemma. Känns skönt att komma tillbaka men samtidigt är det alltid lite sorgligt att åka tillbaka, jag kommer in i en så skön vardagslunk när jag är här. Men nu blir det åter Stockholm och intensiva studier de närmsta dagarna, har inte alls fått så mycket gjort som tänkt. Ska hem och ta hand om P som varit sjuk sedan i torsdags också, förhoppningsvis är han på bättringsvägen och smittar inte ner mig med något. Räcker att jag hostar så jag blir tokig.

Nu lite brunch med lillasyster innan hon skjutsar mig till station med min packning som fördubblats på 3 dar.

Kommentarer
Postat av: LoEm

vad tycks om baddräkten?

2009-03-09 @ 10:38:44
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0