Terapi

Tenta imorgon, och på onsdag och på torsdag. Ikväll gav jag dock upp pluggandet och bestämde mig för att terapi-sy lite istället på den nya maskinen jag kort berättade om.

Det blev en bebiströja med huva i fleece (som P förövrigt tycker gör ont i ögonen att titta på för att det är så fult, jag kan väl hålla med till viss del men lite roligt är det väl?). Bild infogas här så att den lilla tappra skara som läser här kan få bildbevis på min lilla prototyp. Fast så blir det visst inte alls, då bilden blir felvänd hur jag än gör. Ni får hålla till godo på en bild på den fantastiska maskinen istället.


Nu får det bli sömn istället. Försöker ladda upp bilden på tröjan imorgon istället och ser om den kan tänkas vilja bli rättvänd då. Och häng kvar för en något sen bildvisning från julen hemma också, allt detta att komma.

Kommentarer
Postat av: erica

2009-01-12 @ 02:26:29
URL: http://blogg.s
Postat av: erica

hej söta! hur gick det med tentan? bra hoppas jag! den lät inte sådär lätt på namnet direkt, hehe :)



du, jag har en liten mac-fråga till på lager, och jag hoppas att det är ok att jag kläcker den :) jo, när man skriver ett ord som datorn tycker är felstavat och det blir rött under, hur kollar jag då vilken stavning datorn rekommenderar? :) förlåt alla frågor, men jag känner mig lite borta i mac-träsket :)



ha det underbart! kram!

2009-01-12 @ 02:29:18
URL: http://selme.blogg.se/
Postat av: StefanWeei

Heej, läs gärna mitt senaste inlägg om kakao/"choklad" i bakverk och glass, gillar du det? Bidra gärna med din åsikt! :)

2009-01-12 @ 02:34:32
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Erica

Tack så mycket! :) Nu fick jag koll på det också, men vet du hur man trycker för att undersöka ett felstavat ord när man skriver utanför Word, ex här i kommentarfältet? Kan datorn ge en förslag "utanför" skrivprogrammet också? :)



Usch, jag förstår att det är mycket att tänka på när man har tenta. Jag fattar inte hur jag ska överleva det där :P Hur gick det då? Kändes det bra? :)



Kramar!

2009-01-16 @ 15:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0