Tjuvlyssnar

Jag sitter och tjuvlyssnar på folk i skolan, väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket så att jag får åka hem. Har ju varit med i en studie och ska ta ännu en bild på mitt öga ikväll kl19.40. Innan dess ska jag också hinna med en linstillpassning på F, hoppas han inte kniper alltför mycket. Varför är oftast killar så himla knipiga? (Nej, Maja är inte pk).

Men det var tjuvlyssningen det skulle handla om, HERREGUD vad de gnäller! Tentor är för svåra för att de kuggar dem och det är inte deras fel att större delen av klassen struntar i att gå på de sista föreläsningarna bara för att de istället vill åka hem. Min klass är inte så gnällig, vilket jag tycker är skönt. Tack klassen för att ni är så trevliga!

Försöker skriva lite på ex-jobbet också men det går sådär, väntar på svar på vad min frågeställning egentligen ska vara och innan dess fastnar jag lite i vad jag egentligen ska skriva. Men med lite tur kanske jag får ett mailsvar snarast. :) Fast egentligen letar jag nog mest ursäktar till att tjuvlyssna och läsa bloggar istället för att plugga. Så är det.

Kommentarer
Postat av: Eva-Liisa

Hej Maja!

Vad kul att du har en blogg. Tänkte bara lämna ett litet spår efter mig :)

Hoppas allt är kalas, kram från mig

2009-02-24 @ 17:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0