Fantastiska

Jag har tänkt ut fantastiska blogginlägg, man kan nästan tro att jag är värsta bloggaren. Fast nu hittar jag inte min kamerasladd och tyvärr så bygger mina fantastiska blogginlägg på lika fantastiska bilder som jag har i kameran så dessa fantastiska blogginlägg får helt enkelt vänta ett tag.

Så, detta får istället bli ett tack för fantastiska S som ringde mig idag och lät mig prata ut om alla mina världsliga problem. Tack, man behöver ibland säga saker högt för att inse att allt i slutändan löser sig. Du är fantastisk S!

Annars ska jag snart försöka sova då jag måste upp galet tidigt imorgon för att offra mig själv för forskningen (eller snarare ex-jobb på skolan), det ska tas bilder på mitt öga kl7.40 och kl 19.40 imorgon. Spännande värre faktiskt. Och inte nog med det så bjöds det på frukost!

Kommentarer
Postat av: erica

haha! jag fick tyvärr tillbaka min dialekt efter 6 månader hemma i hallsberg ;)



vi får träffas i vår/sommar, så kan jag avgöra om det finns något gnälligt i dig ;)

2009-02-08 @ 21:02:51
URL: http://selme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0