Mycket att göra

För tillfället så känns det som om jag bara jobbar och jobbar. Men i helgen har jag varit ledig och galet effektiv. Bland annat har jag hunnit med:
  • plockat svamp
  • plockar krusbär och röda vinbär
  • gjort saft och marmelad
  • tvättat
  • köpt en till kattbur
  • varit ute och åkt bil med katterna
  • haft picknick med katterna
  • lagat middag åt min syster och hennes sambo
  • spelat spel med syster och hennes sambo
Det var nog allt. Mycket att göra men en väldigt rolig helg har det varit. Tyvärr glömde jag kameran när vi var ute med katterna, hade kunnat bli lite kul kort. Teo avskyr gräs, han vägrade att gå på det utan hoppade mellan ställen utan gräs (från filten, upp på buren och sedan till blomkrukan för vidare färd till terassen. Såg himla roligt ut.)

Nu är det dags för det berömda jobbet igen. Ska försöka uppdatera med lite nya bilder på katterna när jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0