Roswell

Jag har nu tagit mig igenom hela serien Roswell high som jag tittade på när jag var liten (ehm, yngre i alla fall). Tror aldrig de visade (?) hela serien i Sverige, jag såg i alla fall inte alla tre säsonger som gjordes innan den lades ner. Men nu har jag gjort det. Spontant, jag förstår varför de la ner serien efter tre säsonger fast samtidigt är det lite ledsamt när man sett klart på något. Det bra är att nu har jag i alla fall en sak mindre att tänka på istället för ex-jobbet.

Det jag egentligen skulle komma till var att de avslutade serien med att spela en låt, en låt som jag helt hade glömt bort att jag brukade lyssna på men nu blev påmind om. Den är fortfarande lika bra. Lyssna själv:

Ash - Shining light

Kommentarer
Postat av: E-L

Hej Maja!

Hur är det? Jag har en ögonfråga. Har nämligen gått och fått mig en vagel i ena ögonvrån. Kan man göra ngt åt den eller får man helt enkelt leva med eländet? Kram

2009-04-22 @ 16:42:03
URL: http://skumraket.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Maja!

Det var ju förargligt att man inte kan bota. Men inte hela världen. Mest är den ful. Det ser ut som ögongegg :)



Hoppas du har det fint i sthlm-solen! Ses kanske till sommaren. Kramkram

2009-04-23 @ 17:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0