F12

Nyss hemkommen från Fredsagatan 12, det var helt fantastiskt gott. Anledningen varför jag var där och lyxåt var för att P kom på den fantastiska idén att istället för att ge varandra presenter på våra födelsedagar så bjuder vi varandra på lyxmiddag. För er information så fyller jag och P med 6 dagars mellanrum. Jag nappade på idén men kommer som alltid inte kunna hålla mig från att köpa något litet när han väl fyller år ändå. Så därför sitter jag alltså nu här otroligt mätt och belåten.

Det är en sak till som har hänt som gör mig väldigt glad, men det är inte riktigt klart än så det outar jag så snart allt är klart. Men kul är det.

Arbetsintervju imorgon, lite läskigt i magen. Men jag hoppas jag lyckas visa min bästa sida.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan till Project Runway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0